Perubatan Islam 100% patuh syariah berasaskan Al Quran, sunnah dan ijtima para ulama.

  • Kata-kata aluan

    Selamat datang kepada para pengunjung.Bagi pengunjung yang ingin mendapatkan khidmat rawatan kami, terus sahaja ke pusat rawatan TANPA perlu temujanji ATAU menggunakan bahan kami terlebih dahulu (melalui pembelian online) seterusnya rawatan susulan.Untuk info lanjut mengenai kami....

  • Jom tonton!!

    Koleksi video dari Expose Mistik dan Wanita Hari Ini...Selamat menonton..

  • Halaqah Ilmu

    Tidak sepatutnya bagi mukminin itu pergi semuanya (ke medan perang). Mengapa tidak pergi dari tiap-tiap golongan di antara mereka beberapa orang untuk memperdalam pengetahuan mereka tentang agama dan untuk memberi peringatan kepada kaumnya apabila mereka telah kembali kepadanya, supaya mereka itu dapat menjaga dirinya. (9:122)

  • Sharing Moments

    Dan (ingatlah kisah) Ayub, ketika ia menyeru Tuhannya: "(Ya Tuhanku), sesungguhnya aku telah ditimpa penyakit dan Engkau adalah Tuhan Yang Maha Penyayang di antara semua penyayang."(21:83) Dan apabila aku sakit, Dialah Yang menyembuhkan aku, (26:80)


Assalamualaikum & Salam Sejahtera


MAKLUMAN

Darul Ruqyah hanya mempunyai 2 cawangan sahaja (setakat September 2020) iaitu di Pendang, Kedah dan Batu Caves, Selangor.

UNTUK MAKLUMAN SEMUA KAMI SEDANG MENCARI AGENT-AGENT DAN STOKIS-STOKIS NEGERI YANG BERMINAT UNTUK BERSAMA KELUARGA BESAR DARUL RUQIYYAH SEBAGAI USAHAWAN ONLINE PERUBATAN ISLAM

Sebarang pertanyaan, boleh hubungi kami di talian :
0125081525 (WhatsApp sahaja)

SOALAN LAZIM


1.Bagaimana untuk dapatkan rawatan di DR?
=>Datang terus untuk scan terlebih dahulu. Info tempat dan waktu operasi, klik sini.

2.Perlu buat temujanji?
=>Tidak

3. Jika terlalu uzur dan mempunyai penyakit kronik sehingga tidak mampu berjalan?
=>Tidak perlu hadir ke pusat rawatan. Hanya waris keluarga sahaja yang berjumpa ustaz.

4.Lokasi DR di Batu Caves terlalu tinggi dan menyukarkan pesakit.
=>Pihak kami cuba untuk memberi kemudahan terbaik untuk pesakit/pengunjung. Doakan agar dipermudahkan urusan oleh Allah untuk dapat tempat yang lebih selesa. Sangat dialu-alukan jika ada solusi mengenainya. klik sini


#Jemputan untuk mengadakan ceramah/kursus/seminar, bolehlah menghubungi kami di talian 0193081525


WANGIAN BIDADARI DUNIA

WANGIAN BIDADARI DUNIA
Produk terbaru khas bagi wanita menterapikan diri sendiri agar dapat menaikkan aura diri di samping bau yang sgt harum dan eksklusif terbaru dari Dato Seri Dr Ustaz Hj Mohamad Suhaimi

Biodata Ringkas Ust Suhaimi At-Tobibi


Nama penuh : Ustaz Mohamad Suhaimi bin Rozali

Asal : Kg. Panjang Bukit Jenun, Pendang, Kedah Darul Aman.

Pendidikan Awal : Sek Men Agama At-Taufiqiah Al-Khairiah Al-Hilmiah, Batu 16, Padang Lumut, Kedah (Pondok Pak Ya)

Status : Sudah berkahwin (3 orang anak)

Kelulusan :
- Diploma Pengajian Syariah (University Malaya) Bidang Pengajian Syariah Islamiah 
- B.A (Hons) University Al-Azhar,Mesir. Bidang Pengajian Syariah Islamiah
- B.A University Putra Malaysia Bidang Komunikasi Bahasa
- M.A University Terbuka Malaysia (OUM) Pengajian Islam.
- Ph.D Candidate USM Bidang Pengurusan Pembanggunan Islam. Center For Islamic development management studies (ISDEV),School Of Social Sciences. University Sains Malaysia.

Guru Perubatan Islam :
- Syeikh Wahid Abdul Salam Bali
Syeikh Muhammad Nuruddin Marbu al-Banjari al-Makki
- Guru-Guru Pondok

Pendedahan :
-  60 episod dalam Rancangan Wanita Hari Ini TV3
-  Panorama TV1
-  Expose Mistik Astro Prima
-  Biz Malaysia (TV1)
-  Buletin Utama (TV3)
-  TV ALHIJRAH

Pengalaman :
 
1)         15 tahun dalam bidang perniagaan  makanan 
2)         10 tahun dalam pendidikan
3)         8  tahun dalam Perubatan Islam (dari tahun 2006)
4)         3 tahun dalam bidang produk

Catat Ulasan

39 comments:

princess saffura berkata...

Assalamualaikum,boleh ke tidak ust scan daripada jarak jauh,untuk mengetahui ada gangguan jin @ tidak? Kalau boleh bagaimana??

Pusat Rawatan Islam Darul Ruqyah berkata...

tidak boleh, kalau pengamal perubatan menggunakan kaedah scan dari jauh kebiasaanya menggunakan khadam..dalam rawatan kami tidak menggunakan khadam.sila klik http://darulruqiyyah.blogspot.com/2010/03/tanda-tanda-gangguan.html
kalau ada tanda2 tersebut kemungkinan anda ada gangguan

Tanpa Nama berkata...

terbaik..

asmah berkata...

salam Ustaz,

Nak tanya nama anak saya Nur Balqis Safwah.. mak sy dgr nama balqis...adalah nama Jin islam

adakah saya patut tukar nama sbb saya dah pun ambil borang. nak bubuh nama nur
safwah

mohd asyraf bin bakhrurazi berkata...

assalamualaikum ustaz,boley x ustaz membuat scan dan rawatan di rumah tanpa pergi ke pusat rawatan,adik sy mengalami gnguan disebabkan disihir oleh org. ..

Pusat Rawatan Islam Darul Ruqyah berkata...

untuk pertama kali perlu dtg kr pst rwtan dahullu

Tanpa Nama berkata...

salam. ustaz, jika pesakit jauh untuk datang ke sini..apa yang pelu di bawa oleh waris jika ia mewakili pesakit untuk menerima rawatan.

Pusat Rawatan Islam Darul Ruqyah berkata...

tak perlu bawa apa2.. cuma wakil tersebut perlu tahu masalah pesakit tersebut

Unknown berkata...

salam ustaz...keluarga saya dah pergi jumpa ustaz..dah scan n dah buat rawatan kalau ustaz ingat nama abg saya izat yang tinggal di kg sungkap para..baru2 ni masih ada gangguan yg dtg pd adik perempuan sy pula..lebih kurang pukul 3 pagi da sesuatu suara perempuan yang dtg pd dia n memberi amaran...lebih kurang mcm ni la dialog dia.."jgn masuk campur dalam urusan aku...kelaurga hg aku dah kawai...mak ayah n abg2 hg semua aku dah kawai...hg ular jantan dok diam"...apa mksd ni ustaz...adik sy belum tidur lg n masih dlm keadaan sedar..sy dpt rasakan ada sesuatu yg masih belum selesai...boleh tolong sy x..ustaz ada profile abg saya (IZZAR BIN ABD RAHMAN)..

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum. ustz,sy d sahkn ada penyakit tiroid d leher.d sbbkn itu bdn sy kurus sgt tp selera mkn ok.sy jg ada mmpi ula
r n lipan bbrp kali serta kala jgking.sy ada prgi kpd seorg ustz.tp katanya sy x ada apa2.apakah itu hnya sekadar mmpi?tlg ustz beri jwpn. trima ksh.

Tanpa Nama berkata...

Salam ustaz.bolehkah adik saya berubat dengan menggunakan gambar dia sahaja memandangkan dia tinggal jauh dari kedah.terima kasih

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum ustaz...sy dah lama sakit sampai ke hari nie sakit xpernah sembuh.baru2 nie nenek sy meningal slepas tu saya sakit lg teruk.yg peliknya sy xbloh berada dalam rumah sy dan sy jadi xtenang.jantung sy akan berdebar2 dan tubuh sy akan mengeletar .dalam waktu2 tertentu.sy sering rasa mcm nak mati.apa sebenarnya yg terjadi?terasa ada benda bergerak di bawah kulit.mimpi yg menakutkan atau mmbuatkan saya letih .malah saya kerap terkejut.harap bantu saya ustaz.

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,ustaz,saya apabila saya mendengar ayat ruqyah,baru Auzubillah dan bismillah saya dah rasa panas dan lain macam.Apakah itu tandanya ada jin dalam badan saya?dan saya selalu mimpi yang pelik,duduk di tempat sampah,mimpi hantu seperti pontianak dan pocong.saya selalu sakit kaki dan sakit kepala selepas asar.Selepas saya dengar ayat ruqyah hingga Auzubillah dan bismillah saja saya seperti tidak sanggup hendak mendengarnya lagi.apakah itu tanda-tandanya tubuh saya 'berpenghuni'?Tlg jawab soalan saya kerana banyak tanda2 yang ustaz berikan ada pada saya,Tlg jawab soalan saya.Terima Kasih.

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum, boleh tumpang tanya??ada tak anak murid ustaz yang bernama Badrul Hisyam bin Ahmad?
dia ada keluar di TV3 bersama ustaz...saya ingin bertanya,tidakkah ustaz mengajar BADRUL HISYAM ini tentang menghormati IBU kandungnya sendiri??
Kerana yang saya tahu, dia kini memaksa IBU kandungnya yang sakit terlantar, untuk memberi duit kepada dia..IBU nya mendapat duit daripada JKM dan PERKESO.
Duit JKM adik tiri BADRUL yg URUSKAN kerana IBUnya berpesan UNTUK simpan,duit PERKESO adalah duit dari adik tiri BADRUL yg telah meninggal dunia.
BADRUL mahukan duit itu dan jika tidak diberi, dia akan meletakkn ibunya ke rumah org2 tua atau pukul ibunya itu.INIKAH AJARAN DARIPADA DARUL RUQYAH??

I_shah berkata...

assalamualaikum, saya merupakan seorang pelajar universiti, saya mengalami masalah dalam pelajaran yang membuatkan saya tidak boleh melihat buku mahupun ke kelas. badan saya berasa berat dan kaki saya kebas. hati saya tidak tenteram. semua perkara yang berlaku membuatkan saya tertekan dan hampir berputus asa. saya mengambil keputusan untuk berhenti dari institusi dan sekarang saya tidak belajar. bagaimanapun saya hendak menyambung pelajaran saya, namun, saya bimbang perkara itu berulag kembali. sampai sekarang, setiap sesuatu yang saya mahu lakukan, saya akan rasa tidak tenteram. perasaan yang saya alami ketika berada di universiti tidak pernah padam apabila saya ingin mendekatkan diri pada allah. saya membaca al-quran dan berzikir untuk mengurangkan perasaan itu dan alhamdulillah berkurang. tetapi tidak hilang dan apabila saya mengalami tekanan, saya menjadi tidak tentu arah. tidak dapat saya gambarkan perasaan itu.
untuk pengetahuan, saya pernah mendapatkan rawatan di sini. bagaimanapun saya tidak mampu untuk meneruskan rawatan akibat kesempitan wang. saya dan keluarga mengamalkan ayat ruqyah selama hampir 5 tahun namun gangguan diri dan keluarga masih ada. adakah tips atau apa-apa yang saya boleh lakukan agar saya tidak mengalami perkara seperti ini di masa hadapan?

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum ustaz, saya selalu mengikuti aktiviti ustaz secara online. Mohon bertanya, boleh atau tidak ustaz datang ke rumah saya? saya menjangkakan adanya gangguan di dalam rumah disebabkan saya sering kehilangan duit..dalam senarai gangguan yg ustaz beri, alhamdulillah saya dan suami merasakan kami tak ada gangguan, tapi tak pernah pergi scan lagi. minta penjelasan ustaz dengan segera. terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

salam,ustaz klau membunuh gangguan seperti jin atau sebagainya menggunakan jarum emas bagai mana ustaz..

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum, sya nk tanya, suami saya dah koma selama 10bln. ianya terjadi ketika tengah tdur dlm kul 12 tghmlm. semasa kejadian tu dia jdi mcm tarik sawan,matanya terbeliak dan kaki tangan jdi cekang. adakah ia di ganggu oleh makhluk halus. mohon pejelasan dari ustaz.

dahlea berkata...

As slm ustad.saya dr alor swtar ingin btanya ank saya kena gangguan hantaran dr adik bradik kes harta..dia kena teruk masa 2007..dn menjadi liar. Saka dn hantaran yg jenih kuat..saya nk mengubati wnk saya supaya sihat.

Unknown berkata...

asalamualaikum ustaz, saya mengalami gangguan kronik sejak 7 bulan kebelakangan. Dah banyak tempat saya berubat tapi kebanyakkan dah macam mengalah nak merawat sebab gangguan berulang. Saya kerap muntah dan terasa bisa di tapak kaki dan tangan, terasa semacam ada benda tajam di tekak (kdg2 kedudukannya beralih dari kiri ke kanan), gemar mengasingkan diri, kadang rasa nak menangis. Setiap kali berubat, selang seminggu sakit berulang cuma makin kurang berbanding awal2 dulu. Saya nak tanya apakah tindakan/rawatan susulan selain iktiar dari pesakit sendiri berzikir, solat taubat, mengaji berterusan untuk mengurangkan gangguan?
Mohon penjelasan.

Unknown berkata...

Salam Ust. Saya pernah mendengar ceramah ustaz dalam YouTube pasal mimpi. Ustaz ada sebut mengenai dejavu. Setahu saya, dejavu ialah tentang tempat kita lawati dalam mimpi.. soalan saya ialah, selalu juga saya bermimpi situasi atau aktiviti atau perkara saya lihat pada masa hadapan.. pohon pencerahan
Wassalam.
fhaisol@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum ust,

bole x sy nk nk alamat pusat rwatan islam area selangor & seremban.

Syaza syamim berkata...

Assalamualaikum.
Saya syamim. Bekas pelajar sra darul taufiqiyah bdr baru bangi. Dlm usaha mncari guru2 saya. Antaranya tuan guru besar ust suhaimi, ust ashrul dan ust firdaus. Jika tdk keberatan. Boleh saya dapatkan nombor yg boleh dihubungi atau cara lain utk mengeratkan kembali silaturrahim. InsyaAllah.

Mohd Fauzi Asmawi berkata...

Berdasarkan kepakaran dan hasil kajian yang di jalankan oleh Dato Seri Dr Ustaz Hj Mohamad Suhaimi b Rozali, beliau kini berkebolehan untuk scan dari jarak jauh dan juga menjalankan rawatan secara jarak jauh bagi pesakit2 yang tidak dapat hadir terus ke pusat rawatan, komen dari Pusat Rawatan Islam Darul Ruqyah adalah komen lama bertarikh 27 September 2011 8:50 PG yang akan dikemaskini dan tidak mencerminkan apa kepakaran yg di tawarkan oleh DS Ustaz Suhaimi sekarang.

Unknown berkata...

Assalamualaikum ustaz boleh saya tanya??

Ebru2 berkata...

Denizli
Ankara
Antep
Bursa
EskiÅŸehir
XB6UPV

StarshipPhantom101 berkata...

MuÄŸla
Samsun
EskiÅŸehir
Sakarya
Kars
HCADG

EchoCyberPirate404 berkata...

Mardin
istanbul
Çanakkale
Antep
Elazığ
TF13H

QuantumVoyager123 berkata...

görüntülüshow
ücretli show
0Ä°JF0

SolarDreamerXY1234 berkata...

ankara parça eşya taşıma
takipçi satın al
antalya rent a car
antalya rent a car
ankara parça eşya taşıma
C2TC

163C6ErikaC60EF berkata...

4FED9
Ankara Evden Eve Nakliyat
Karabük Evden Eve Nakliyat
Ä°stanbul Evden Eve Nakliyat
NiÄŸde Evden Eve Nakliyat
Hatay Evden Eve Nakliyat

2AC5BHalle286BC berkata...

D888E
Tokat Şehirler Arası Nakliyat
Ankara Boya Ustası
MuÅŸ Lojistik
Bartın Lojistik
Malatya Lojistik
Bolu Şehir İçi Nakliyat
Bitci Güvenilir mi
Trabzon Şehir İçi Nakliyat
MuÄŸla Evden Eve Nakliyat

28C9ATimothy568C5 berkata...

1E1D0
Kayseri Şehirler Arası Nakliyat
Karabük Evden Eve Nakliyat
Bitlis Evden Eve Nakliyat
Erzincan Evden Eve Nakliyat
Bilecik Evden Eve Nakliyat
Artvin Şehirler Arası Nakliyat
Antalya Şehir İçi Nakliyat
Bilecik Lojistik
Kırşehir Şehir İçi Nakliyat

325AAAgustin1ACF3 berkata...

E4005
Giresun Şehirler Arası Nakliyat
Adıyaman Şehirler Arası Nakliyat
Sakarya Şehir İçi Nakliyat
Sakarya Şehirler Arası Nakliyat
Kars Şehirler Arası Nakliyat
Elazığ Evden Eve Nakliyat
Kayseri Evden Eve Nakliyat
Maraş Şehirler Arası Nakliyat
Yozgat Şehir İçi Nakliyat

56121Pierre00AB2 berkata...

F6388
https://referanskodunedir.com.tr/

E033EBenicio6F08B berkata...

8FE53
şırnak mobil sohbet sitesi
diyarbakır ucretsiz sohbet
antep sesli görüntülü sohbet
kadınlarla ücretsiz sohbet
tekirdağ rastgele canlı sohbet
ardahan canlı görüntülü sohbet odaları
şırnak rastgele görüntülü sohbet
bedava sohbet odaları
Muş Canlı Sohbet Ücretsiz

530E0GeneBF958 berkata...

484B0
Btcturk Borsası Güvenilir mi
Bitcoin Kazanma
Expanse Coin Hangi Borsada
Bitcoin MadenciliÄŸi Siteleri
Soundcloud Dinlenme Satın Al
Bitcoin Nasıl Kazanılır
Coin Çıkarma Siteleri
Binance Referans Kodu
Nexa Coin Hangi Borsada

222C4NylahFD578 berkata...

B3FE3
Hadim
Nazimiye
Çemişgezek
Ä°bradi
Han
Hozat
Ä°nhisar
Ovacık
Kızılören

51A63ShannonE0740 berkata...

4A821
defillama
thorchain
bscpad
phantom wallet
DefiLlama
shapeshift
quickswap
pudgy penguins
debank

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda Mungkin Juga Meminati Dengan Artikel Di Bawah Ini