• Kata-kata aluan

    Selamat datang kepada para pengunjung.Bagi pengunjung yang ingin mendapatkan khidmat rawatan kami, terus sahaja ke pusat rawatan TANPA perlu temujanji ATAU menggunakan bahan kami terlebih dahulu (melalui pembelian online) seterusnya rawatan susulan.Untuk info lanjut mengenai kami....

  • Jom tonton!!

    Koleksi video dari Expose Mistik dan Wanita Hari Ini...Selamat menonton..

  • Halaqah Ilmu

    Tidak sepatutnya bagi mukminin itu pergi semuanya (ke medan perang). Mengapa tidak pergi dari tiap-tiap golongan di antara mereka beberapa orang untuk memperdalam pengetahuan mereka tentang agama dan untuk memberi peringatan kepada kaumnya apabila mereka telah kembali kepadanya, supaya mereka itu dapat menjaga dirinya. (9:122)

  • Sharing Moments

    Dan (ingatlah kisah) Ayub, ketika ia menyeru Tuhannya: "(Ya Tuhanku), sesungguhnya aku telah ditimpa penyakit dan Engkau adalah Tuhan Yang Maha Penyayang di antara semua penyayang."(21:83) Dan apabila aku sakit, Dialah Yang menyembuhkan aku, (26:80)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


MAKLUMAN

Darul Ruqyah hanya mempunyai 2 cawangan sahaja (setakat Disember 2012) iaitu di Pendang, Kedah dan Batu Caves, Selangor.

Kami tidak pernah melantik mana-mana cawangan atau ejen jualan kepada produk kami.Sebarang masalah kami tidak akan bertanggungjawab! Jika ada sebarang penyamaran atau jualan produk menggunakan nama Darul Ruqyah atau D Ruqyah Solutions, pihak kami tidak akan teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.

Sebarang pertanyaan, boleh hubungi kami di talian :
019-2691525 / 019-3081525

SOALAN LAZIM


1.Bagaimana untuk dapatkan rawatan di DR?
=>Datang terus untuk scan terlebih dahulu. Info tempat dan waktu operasi, klik sini.

2.Perlu buat temujanji?
=>Tidak

3. Jika terlalu uzur dan mempunyai penyakit kronik sehingga tidak mampu berjalan?
=>Tidak perlu hadir ke pusat rawatan. Hanya waris keluarga sahaja yang berjumpa ustaz.

4.Lokasi DR di Batu Caves terlalu tinggi dan menyukarkan pesakit.
=>Pihak kami cuba untuk memberi kemudahan terbaik untuk pesakit/pengunjung. Doakan agar dipermudahkan urusan oleh Allah untuk dapat tempat yang lebih selesa. Sangat dialu-alukan jika ada solusi mengenainya. klik sini


#Jemputan untuk mengadakan ceramah/kursus/seminar, bolehlah menghubungi kami di talian 0193081525


MAKLUMAT RAWATAN


Assalamualaikum..

Ana mewakili pihak Pusat Rawatan Darul Ruqiyyah (DR) memohon kemaafan andai tidak dapat melayan semua pertanyaan dan masalah yang diutarakan. Di sini kami ingin mengesyorkan agar sesiapa sahaja yang mempunyai sebarang masalah agar datang terus ke DR untuk bertanya secara langsung mengenai kemusykilan tersebut. Kami juga tidak dapat menyatakan secara pasti jawapan bagi setiap pertanyaan di dalam blog ini memandangkan setiap penyakit yang dinyatakan perlu diperiksa ( di'scan' ) terlebih dahulu bagi mengenal pasti samada ia berbentuk gangguan makhlus halus atau sebaliknya. Kaedah rawatan yang paling berkesan juga adalah pesakit sendiri datang untuk berubat (usahakan seboleh mungkin) dan tindakan selanjutnya akan dimaklumkan kemudian (boleh bawa bincang).

Pesanan : Setiap penyakit pasti ada ubatnya. Jangan sekali-kali berputus asa dalam mencari penawarnya. Paling penting rawatan MESTI bersandarkan Al-Quran dan Hadith, bukan pada mereka yang boleh merosakkan aqidah (boleh jatuh syirik)...waspadalah. Kami cuba membantu, apa yang penting KESEMBUHAN itu hanya dari ALLAH dan dengan keizinanNya.


- Wakil DR

Catat Ulasan

13 comments:

SitiNorazilah berkata...

Assalamualaikum..
saya ada pertanyaan.. ustaz keluarga saya memang mengalami pelbagai gangguan. Dulu adik saya pernah sakit sampai tak kenal ahli keluarga dan selalu menangis,mengamuk,tak tidur berhari-hari, tak makan n minum... tp sekarang alhamdulillah dah pulih... tp masalahnye sekarang abang saya pula mengalami sakit seperti adik saya dulu... dah hampir 3 tahun abang saya tak keluar rumah. duduk mengurung diri di rumah.... dan sekarang saya pula ada rasai tanda-tanda gangguan. saya akan berusaha untuk pergi mendapat rawatan di tempat ustaz... adakah keluarga saya di ganggu oleh saka atau hasat dengki org ustaz....
saya harap pihak ustaz dapat membantu kami sekeluarga dari permasalahan ini....
sekian terima kasih

puteri hangLIPAU^^ berkata...

assalamualaikum,ustaz. ustaz boleh tengok kan keluarga kami tidak ? adik saya mempunyai tanda-tanda seperti mengamuk,menangis setiap malam -malam tertentu, malas belajar .? apakah cara untuk menghindar saka supaya jauh dari keluarga kami ? ada ustaz lain, melihat rumah kami, ada saka menghampiri rumah kami, apakah cara atau surah yang boleh menghalang keluarga dan rumah kami serta perniagaan yang selalu gagal ?
dari mohd redza bin hj aksan sekeluarga

Pusat Rawatan Islam Darul Ruqiyyah berkata...

Waalaikumussalam
Maaf atas kelewatan balasan

Siti Norazilah<Berdasarkan cerita tersebut, kita hanya boleh mengatakan ia sekadar gangguan, namun spesifikasinya perlu di'scan' terlebih dahulu kerana ia mempunyai ciri-ciri tertentu. Kita ikhtiar, seterusnya tawakal dan serah pada Allah.

puteri<untuk menghindar gangguan dalam badan, perlulah melalui proses rawatan. Bagi gangguan rumah, boleh datang ke pusat rawatan untuk dapatkan nasihat dan kaedah yang boleh dilakukan.

bella berkata...

assalamualaikum...
saya ada mengalami masalah lenguh tulang belikat, belakang tengkuk, berat di bahu, sering kebas di hujung jari, sering mengigau ketika tidur, malas setelah bangun tidur, suka bertangguh dan malas ketika bekerja, sering menagis dan hati rasa sayu tanpa sebab, sering termenung, rasa tidak selasa antara waktu asar hingga maghrib sejak lahir lagi ( ada sawan tangis semasa bayi), sering marah tanpa sebab, saya akan ada masalah dengan kawan-kawan yang mempunyai masalah yg sama. saya rasa sangat tidak selesa sehingga mengganggu prestasi kerja saya.
saya telah pergi buat rawatan islam tetapi hasil nya tetap sama. saya ingin tahu adakah ustaz ada buat sesi rawatan di ipoh?

PERMAISURI KU AZIZAH berkata...

assalammualaikum ustaz,saya pernah mengalami mimpi di tindih oleh makhluk halus semasa tidur... dalam mimpi tu,semasa di tindih mkhluk trsebut,saya segera membaca ayat kursi di dalam hati.. baru berapa baris jew sy baca,sy trus trjaga dari mimpi.setelah terjaga,saya mgalami sesak nafas tapi hnya skejap dan sy mulai merasa badan saya mulai ringan.. apakan mksd kpd mimpi sy tu ustaz? adakah buatan org atau hnya mimpi biasa. tapi mustahil kerana semasa sy brmimpi di tindih mkhluk tu,sy merasa bdn sy berat semacam sehingga xbole bernafas.. harap ustaz bole bg pnjelasan ttg pkra ini.. terima kasih...

Pusat Rawatan Islam Darul Ruqiyyah berkata...

1) 3 cawangan sahaja:Kedah,P.Pinang dan Selangor

2) 'Ditindih' ada kaitan dengan gangguan

-wakil DR

asery berkata...

baru2 ini saya bermimpi melahirkan tetapi bayi itu tak sempurna.. sebelum ni kerap juga bermimpi bayi dan mengandung.. apakah ia berkaitan..

hamra unggul berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sazila berkata...

assalamualaikum ustaz...sy Pn. Sazila Jamaludin dr. Bagi Lama, Kajang, Selangor. Saya ingin kan kepastian mengenai penyakit gatal di separuh bahagian badan sy dari perut ke kaki (betis). Penyakit gatal sebegini telah hampir 1 tahun sy alami. Namun telah 3 injection telah sy terima & ubat gatal yg telah sy telan dr doktor..tidak juga berubah..bagaimana ya ustaz..sy dah tak tahan lagi asyik nak 'menggaru' je..terima kasih..

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum ustaz,sy pernah mengalami mimpi yg dikatakan antara simptom gangguan seperti mimpi ular,bayi dan sy juga pernah bermimpi yg ad terlintas tnda salib...slps mgalami senua mimpi itu,sy merasa tidak sedap hati dan hati sy tidak tenang...sy ingin mendptkn rwtn di tpt ustaz tetepi sy tidak mmpu sbb msih blajar, tidak b'knderaan & jauh,hrp ustaz blh bagi tips atau ayt2 Quran utk mengelakkan ganngguan ini..

apek rocket berkata...

assalamualaikum..
ustaz,di sini saya ingin bertanya kepada uztaz..tunang saya ade kesan kehitaman satu pada tangan dan lagi satu pada badannya,bila dia sakit demam atau lain2 kesan tersebut akan merah menyala..bila sihat kesan tersebut hitam sahaja...apakah dia ada terkena gangguan apa2?

D'zura berkata...

Assalamualaikum..
sy nk tnya, sjak keblkangan ni,pd waktu bangun dr tidur, ahli kluarga kami sering mengalami tanda2 lebam spt di kaki & tangan..Bukan org dewasa shj yg kena tp anak2 sy pun mengalaminya juga. Pd hari keesokannya badan terasa amat letih dan lesu. Boleh ustaz jelaskan..apa yg patut sy lakukan.Selain itu, ibu saya mengalami sakit ditumit kaki seperti dicucuk jarum dan dibakar..bila pergi berubat,kononnya beliau berkata tiada jalan nk keluarkan benda yg berada di tumit kaki mak sy..Ustaz bantu ye.

Pusat Rawatan Islam Darul Ruqiyyah berkata...

utk D'zura & apek rocket
ada kemungkinan ada gangguan dalam badan anda.. utk memastikan perkara itu betul dtg dahulu ke pusat rawatan kami yg terdekat utk scan..InsyAllah kami mampu merawatnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda Mungkin Juga Meminati Dengan Artikel Di Bawah Ini