Perubatan Islam 100% patuh syariah berasaskan Al Quran, sunnah dan ijtima para ulama.

  • Kata-kata aluan

    Selamat datang kepada para pengunjung.Bagi pengunjung yang ingin mendapatkan khidmat rawatan kami, terus sahaja ke pusat rawatan TANPA perlu temujanji ATAU menggunakan bahan kami terlebih dahulu (melalui pembelian online) seterusnya rawatan susulan.Untuk info lanjut mengenai kami....

  • Jom tonton!!

    Koleksi video dari Expose Mistik dan Wanita Hari Ini...Selamat menonton..

  • Halaqah Ilmu

    Tidak sepatutnya bagi mukminin itu pergi semuanya (ke medan perang). Mengapa tidak pergi dari tiap-tiap golongan di antara mereka beberapa orang untuk memperdalam pengetahuan mereka tentang agama dan untuk memberi peringatan kepada kaumnya apabila mereka telah kembali kepadanya, supaya mereka itu dapat menjaga dirinya. (9:122)

  • Sharing Moments

    Dan (ingatlah kisah) Ayub, ketika ia menyeru Tuhannya: "(Ya Tuhanku), sesungguhnya aku telah ditimpa penyakit dan Engkau adalah Tuhan Yang Maha Penyayang di antara semua penyayang."(21:83) Dan apabila aku sakit, Dialah Yang menyembuhkan aku, (26:80)


Assalamualaikum & Salam Sejahtera


MAKLUMAN

Darul Ruqyah hanya mempunyai 2 cawangan sahaja (setakat September 2020) iaitu di Pendang, Kedah dan Batu Caves, Selangor.

UNTUK MAKLUMAN SEMUA KAMI SEDANG MENCARI AGENT-AGENT DAN STOKIS-STOKIS NEGERI YANG BERMINAT UNTUK BERSAMA KELUARGA BESAR DARUL RUQIYYAH SEBAGAI USAHAWAN ONLINE PERUBATAN ISLAM

Sebarang pertanyaan, boleh hubungi kami di talian :
0125081525 (WhatsApp sahaja)

SOALAN LAZIM


1.Bagaimana untuk dapatkan rawatan di DR?
=>Datang terus untuk scan terlebih dahulu. Info tempat dan waktu operasi, klik sini.

2.Perlu buat temujanji?
=>Tidak

3. Jika terlalu uzur dan mempunyai penyakit kronik sehingga tidak mampu berjalan?
=>Tidak perlu hadir ke pusat rawatan. Hanya waris keluarga sahaja yang berjumpa ustaz.

4.Lokasi DR di Batu Caves terlalu tinggi dan menyukarkan pesakit.
=>Pihak kami cuba untuk memberi kemudahan terbaik untuk pesakit/pengunjung. Doakan agar dipermudahkan urusan oleh Allah untuk dapat tempat yang lebih selesa. Sangat dialu-alukan jika ada solusi mengenainya. klik sini


#Jemputan untuk mengadakan ceramah/kursus/seminar, bolehlah menghubungi kami di talian 0193081525


WANGIAN BIDADARI DUNIA

WANGIAN BIDADARI DUNIA
Produk terbaru khas bagi wanita menterapikan diri sendiri agar dapat menaikkan aura diri di samping bau yang sgt harum dan eksklusif terbaru dari Dato Seri Dr Ustaz Hj Mohamad Suhaimi

Jawapan pertanyaan di 'Jom Sembang'

Waalaikumussalam wbrt..

20.3.2010
Demang : buat masa ni tiada lagi pengedar di Kuantan atau Kemaman. Sekiranya anda berminat untuk jadi pengedar, boleh hubungi kami. Maklumat lanjut klik pada label 'Usahawan' di sebelah.

21.3.2010
hamba Allah : prosedur rawatan di DR, kita akan 'scan' dahulu dan pesakit diminta pakai bahan selama seminggu atau dua minggu. Setelah bahan dipakai dan ayat alQuran /zikir yang diberi diamalkan, baru kami akan jampi. Prosedur ini adalah untuk memudahkan proses rawatan. Walau bagaimanapun, seandainya pesakit berada jauh dan sukar untuk berulang, bolehla berbincang dengan ustaz untuk tindakan susulan.

22.3.2010
hamba Allah : Sebarang aktiviti akan dimaklumkan di blog ini dari masa ke semasa. Diharap boleh lawati blog ini untuk sebarang info terkini.

23.3.2010
cq_za & iedayanie & fariessa & mohd muiz : Boleh terus ke DR untuk mendapatkan kepastian.

ummie humaira :Jumlah keseluruhan RM120 (keluarga) RM110 (individu). Jumlah ini merangkumi pendaftaran (bagi org baru), rawatan dan bahan-bahan untuk digunakan. Harga bagi setiap bahan boleh rujuk di kanan dan kiri blog.

waqiman : Terima kasih. Kami juga ada melawat blog saudara. Terima kasih kerana sudi berkongsi maklumat mengenai DR kepada pengunjung di blog saudara sebelum ini dan sehingga kini.

zul & daun : terima kasih sudi ziarah dan atas doa kalian.

24.3.2010
wanee & nurul,jb: Boleh terus ke DR untuk mendapatkan kepastian.

Catat Ulasan

4 comments:

ocha berkata...

salam..
sy sha dr putrajaya..disini sy ade sedikit kemusykilan yang sedang melanda dlm diri sy.sebelum ni sy ade menjalani perubatan islam dimana tahap kesihatan sy yg tidak baik atas nasihat rakan sekerja.sy berjumpa seorang ustaz.dan dia telah merawat sy.tp dalam keterangan ustaz berkenaan bahawa sy telah didampingi sesuatu iaitu orang bunian.dan ustaz berkenaan juga ada memberitahu sy bahawa apa yg sy alami adalah faktor keturunan nenek moyang sy..apakah yg patut sy lakukan kerana skrg sy dh menghentikan rawatan tersebut kerana susah sy nk mempercayainya.dan skrg sy mengalami gangguan emosi.sy seperti merasa ada sesuatu memerhatikan sy..adakah itu hanya perasaan sy atau hannya ilusi?wujudkah bunian?

Tanpa Nama berkata...

salam...
ustaz.. saya ingin bertanya..
jumlah yg dikenakn untuk yuran termsk yuran pendaftaran tue perlu dibayar setiap kali datang untuk sei perubatan ke? cme tolak denagn jumlah yuran npendaftaran je ke? kirenye setiap kali datang berapa jumlah yg kene byr?

Pusat Rawatan Islam Darul Ruqyah berkata...

Waalaikumussalam
Yuran pendaftaran hanya untuk pesakit yang pertama kali datang (orang baru).Untuk setiap kali rawatan hanya RM10(perseorangan) atau RM20(keluarga). Selebihnya adalah kos bahan-bahan dalam proses rawatan (seperti yang telah dinyatakan). Penggunaan bahan-bahan tersebut bergantung pada keadaan, keperluan dan kemampuan pesakit. Harap maklum

- Wakil PRIDR

mahu beriman berkata...

salam..
sye dh berkahwin dan berjauhan dari isteri dan anak2.. usia perkahwinan kami 3thn, sye merasa sesuatu pada isteri sye.. setiap memandang wajah die sye mesti berdebar-debar tanpa sebab.mcm tue jugak ble mlihat wajah salah seorg kawan isteri sye. dan skarang isteri sye membenci sye benci sye hy dgn buat kesalahan yg kecil.. lg pun sblm nie die pnah bg thu pd sye die meluat tgk muke sye tp tk thu knape? skarang sye dlm dilema..sye mnghrpkn bantuan ustaz..hrp ustaz tdak keberatan untk menolong sye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda Mungkin Juga Meminati Dengan Artikel Di Bawah Ini