Perubatan Islam 100% patuh syariah berasaskan Al Quran, sunnah dan ijtima para ulama.

  • Kata-kata aluan

    Selamat datang kepada para pengunjung.Bagi pengunjung yang ingin mendapatkan khidmat rawatan kami, terus sahaja ke pusat rawatan TANPA perlu temujanji ATAU menggunakan bahan kami terlebih dahulu (melalui pembelian online) seterusnya rawatan susulan.Untuk info lanjut mengenai kami....

  • Jom tonton!!

    Koleksi video dari Expose Mistik dan Wanita Hari Ini...Selamat menonton..

  • Halaqah Ilmu

    Tidak sepatutnya bagi mukminin itu pergi semuanya (ke medan perang). Mengapa tidak pergi dari tiap-tiap golongan di antara mereka beberapa orang untuk memperdalam pengetahuan mereka tentang agama dan untuk memberi peringatan kepada kaumnya apabila mereka telah kembali kepadanya, supaya mereka itu dapat menjaga dirinya. (9:122)

  • Sharing Moments

    Dan (ingatlah kisah) Ayub, ketika ia menyeru Tuhannya: "(Ya Tuhanku), sesungguhnya aku telah ditimpa penyakit dan Engkau adalah Tuhan Yang Maha Penyayang di antara semua penyayang."(21:83) Dan apabila aku sakit, Dialah Yang menyembuhkan aku, (26:80)


Assalamualaikum & Salam Sejahtera


MAKLUMAN

Darul Ruqyah hanya mempunyai 2 cawangan sahaja (setakat September 2020) iaitu di Pendang, Kedah dan Batu Caves, Selangor.

UNTUK MAKLUMAN SEMUA KAMI SEDANG MENCARI AGENT-AGENT DAN STOKIS-STOKIS NEGERI YANG BERMINAT UNTUK BERSAMA KELUARGA BESAR DARUL RUQIYYAH SEBAGAI USAHAWAN ONLINE PERUBATAN ISLAM

Sebarang pertanyaan, boleh hubungi kami di talian :
0125081525 (WhatsApp sahaja)

SOALAN LAZIM


1.Bagaimana untuk dapatkan rawatan di DR?
=>Datang terus untuk scan terlebih dahulu. Info tempat dan waktu operasi, klik sini.

2.Perlu buat temujanji?
=>Tidak

3. Jika terlalu uzur dan mempunyai penyakit kronik sehingga tidak mampu berjalan?
=>Tidak perlu hadir ke pusat rawatan. Hanya waris keluarga sahaja yang berjumpa ustaz.

4.Lokasi DR di Batu Caves terlalu tinggi dan menyukarkan pesakit.
=>Pihak kami cuba untuk memberi kemudahan terbaik untuk pesakit/pengunjung. Doakan agar dipermudahkan urusan oleh Allah untuk dapat tempat yang lebih selesa. Sangat dialu-alukan jika ada solusi mengenainya. klik sini


#Jemputan untuk mengadakan ceramah/kursus/seminar, bolehlah menghubungi kami di talian 0193081525


WANGIAN BIDADARI DUNIA

WANGIAN BIDADARI DUNIA
Produk terbaru khas bagi wanita menterapikan diri sendiri agar dapat menaikkan aura diri di samping bau yang sgt harum dan eksklusif terbaru dari Dato Seri Dr Ustaz Hj Mohamad Suhaimi

Angkara Sihir & Kesannya

Sihir adalah perbuatan yang berkaitan dengan jin yang menyebabkan perubahan secara mendadak tanpa diketahui sebabnya.

Sihir juga merupakan perantaraan di antara tukang sihir dan syaitan yang mensyaratkan si tukang sihir tersebut agar melakukan perbuatan haram dan syirik di samping menyerahkan segala ketaatan kepadanya demi memperolehi bantuan dan pertolongan yang dihajatkan.

Terdapat pelbagai jenis sihir yang terjadi dalam masyarakat kita, antaranya seperti berikut :
  1. Sihir Pemisah
  2. Sihir Pengasih / Sihir Pemikat / Ilmu Guna-guna
  3. Silap Mata
  4. Sihir Gila
  5. Sihir Membuat Orang Tidak Bermaya
  6. Sihir Mendengar Panggilan
  7. Sihir Membuat Penyakit
  8. Sihir Pendarahan
  9. Sihir Menahan Pernikahan
  10. Sihir Pukau
****Ingatlah bahawa tukang sihir atau orang yang menggunakan sihir kepada seseorang akan menyebabkan aqidahnya tersasar kerana :
  • meminta pertolongan dan menyerahkan ketaatan selain daripada Allah (menjurus kepada perbuatan mensyirikkan Allah)
  • melakukan kezaliman sesama manusia

Catat Ulasan

3 comments:

Unknown berkata...

Saya telah mengalami sihir pukau yg terus mnghantui saya sejak tahun 2009 hingga kini, Ustaz. Kerana sihir pukau tersebut, kehidupan saya semakin dijerat mrk yg mengamalkan sihir pukau hingga mengancam dan menggugat maruah dan nyawa.
Apa yg perlu saya lakukan? Mereka cukup takbur dan angkuh kerana mereka telah ramai menjerat mangsa hanya untuk mendapatkan seks percuma dan mengugut mangsa sepanjang hayat. Mereka tidak pernah berjaya di cekup hingga ke hari ini. Tolong saya Ustaz..

Pusat Rawatan Islam Darul Ruqyah berkata...

Boleh berjumpa ustaz untuk memaklumkan berkenaan masalah ini dan langkah yang sewajarnya yang boleh dilakukan.

Unknown berkata...

A'kum Ustaz. Saya kini berada di Negeri Di bawah bayu. Jika Ustaz membuat rawatan di Sabah, saya minta tlg Ustaz hubungi saya.Saya hampir hilang arah dan pedoman ustaz,gara2 sihir dan kejahatan dari manusia,jin dan juga Syaitan. Saya tidak tahu di mana dan bagaimana saya boleh terjebak dgn situasi begini.Saya tlh menghadapi keadaan ini bersendirian selama 2thn memandangkan jika suami tahu,perpisahan&perceraian akan berlaku.Mmg ini yg di inginkan oleh pelaku sihir tersebut.Mrk mencengkam kebebasan seorang wanita stlh berjaya melakukan tipu daya,malah lebih malang lagi krn sihir tersebut, mrk tlh mengambil gambar2 yg mengaibkan dan mengugut si mangsa utk melakukan hal2 aib stlh mrk memasuki jasad para suami. Suami saya jg tlh di zalimi,stlh jasadnya di gunakan utk mendatangi para isteri utk Sex luarbiasa. Suami tidak mengetahui hal ini ustaz,dan saya yakin jika suami mengetahuinya perceraian akn berlaku.Ini krn pelaku sihir akn menggunakan gmbr2 yg mengaibkan ini utk disebarkan kpd suami,keluarga & internet. Skrg gambar2 mengaibkan tersebut berada di tangan lelaki yg tidak pernah di kenali.Keadaan ini cukup membingungkan Ustaz. Terlalu ramai wanita yg lebih malang terpaksa meminta cerai dari suami mrk stlh di ugut dgn gambar tersebut & kini mrk terpaksa menjadi HAMBA SEKS kpd pelaku sihir ini. Saya tidak akan membiarkan kejahatan menang serta membiarkan mereka terus mengugut saya utk bercerai krn gambar saya yg mengaibkan kini berada di tgn mrk. Pihak berkuasa tidak dapat mempercayai cerita saya, malah wanita yg cuba meloloskan diri dari genggaman mrk/cuba memerangkap mereka, tidak berjaya berbuat demikian malah terus di jerat dan di jadikan hamba seks hingga kini. Saya merasakan cukup sedih dan amat derita memikirkan nasib para wanita tersebut dan saya juga bimbang mrk akan terus mengugut saya bkn sekadar meninta wang ringgit sebagai "wang pengeras/pelindung" di atas gambar yg kini di tgn mrk, malah mrk akan mengugut agar saya bercerai jika tidak gambar tersebut akan di sebarkan ke mata umum dan keluarga. Kebebasan kami telah di ragut Ustaz, krn kekejaman yg hakikatnya berlaku di zaman moden ini. Apa hak mereka utk mempergunakan kelemahan wanita dan mengaibkan mereka, sedangkan sewajarnya mereka sebagai lelaki mengangkat martabat wanita ke tempat yg terpuji! Manusia berbuat kesilapan ustaz, tapi saya yakin tidak ada mana2 wanita pun yg ingin dijadikan hamba seks dan hidup derita krn ugutan yg berpanjangan dan terus terjerat krn perbuatan sihir. Saya sendiri telah bertaubat, krn mungkin ada kesilapan saya di mana-mana yg tidak saya sedari hingga hal ini terjadi. Saya hanya mampu memperbaiki ibadah,bertaubat dan berdoa meminta petunjuk Allah SWT, agar lelaki tersebut tidak akan sesekali mengaibkan saya dan keluarga / wanita lain..persoalannya, bagaimana hal ini dapat di hentikan Ustaz, krn mrk tlh memberi amaran agar hal ini tidak di hebohkan,malah yg pernah mencuba memerangkap mrk tidak pernah berjaya. Saya mohon, nasihat dan pandangan Ustaz,krn ini bukan melibatkan maruah saya seorg tetapi maruah wanita lain yg lebih malang dan tlh menjadi mangsa di luar sana. Perceraian dan perzinaan terus berleluasa berlaku krn kami wanita terus di jadikan mangsa dan di pergunakan untuk kepuasan nafsu serakah yg bertuhankan Syaitan dan Iblis Laknatullah!..A'kum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda Mungkin Juga Meminati Dengan Artikel Di Bawah Ini